Zahtjev za podrškom

cussupport

Kako bi uputili vaš upit/zahtjev, te pratili status rješavanja istog, krenite na "ticketing" sustav podrške.

Ako ga niste uspjeli pronaći, kliknite na slijedeći link: VIRO ITS PODRŠKA.

Jednostavnim kreiranjem prvog upita, u par koraka će te dobiti korisnički račun. 

Dovoljno je odabrati korisničko ime, odabrati željenu lozinku i upisati vašu email adresu.

U bilo kojem trenutku možete naknadno promijeniti lozinku.

 


Kada upućujete upit/zahtjev, molimo da obratite pažnju na slijedeće:

  • Podrška je omogućena radnim danom od 09:00 do 16:00 sati, petkom od: 09:00 do 13:00 sati.
  • VIP korisnici - 24/7
  • Omogućite nam (proslijedite) što više informacija vezanih za vaš upit/zahtjev.
  • Provjerite da li imate aktivnu pretplatu na web korisničku podršku VIRO ITS ukoliko trebate tehničku podršku.