Digitalni marketing

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu.
Digitalni marketing prati što je pogledano, koliko često i koliko dugo, parti konverziju u kupnju, koji sadržaj je popularan i donosi rezultate a koji ne. Uglavnom je internet najviše uključen u digitalni marketing, ali postoje još i drugi kanali, kao što su tekstualne poruke, mobilne trenutne poruke, mobilne aplikacije, elektronski panoi, digitalna televizija i radio i slično.

viro-its.com • viro-its.eu • webstraniceseo.com • webstranice.com.hr • digitalnimarketing.com.hr • webdigital.marketing
Zašto je digitalni marketing bitan?

Zašto je digitalni marketing bitan?
Digitalni sadržaj se toliko prožima da korisnik ima pristup informacijama u bilo kojem trenutku i na bilo kojem mjestu gdje želi. Davno su prošla vremena kada su poruke o proizvodima korisnicima slani samo direktno od vas i samo ono što ste vi željeli da znaju. Digitalni mediji su sve veći izvor zabave, vijesti, kupnje i društvene interakcije da su potrošači izloženi ne samo onom što vaša tvrtka govori o sebi, svojim uslugama i proizvodima, nego i informacijama što mediji, prijatelji, rodbina, kolege govore također. I više je vjerojatno da će vjerovati njima nego vama. Potrošači žele proizvod kojem mogu vjerovati, tvrtku koja ih poznaje, komunikaciju koja je personalizirana i relevantna, ponudu koja je skrojena prema njihovim potrebama i preferencijama.
Vodimo društvene mreže kao što su Facebook, Google+, Linkedin. Kreiramo i vodimo kampanje na Facebook-u, Google AddWords-u i Linkedin-u.
GDPR

Što je GDPR:
GDPR je Opća uredba o zaštiti osobnih podataka koja počinje s primjenom od 25. svibnja 2018. godine.
- Kazne za nepoštivanje odredbi su do 4% ukupnog godišnjeg prometa ili do 20 milijuna eura, ovisi koja je vrijednost viša.
- Direktiva se odnosi na sve gosppodarske subjekte koji posluju u EU, uključujući mikropodizeća, mala i srednja poduzeća, javne ustanove, agencije i tijela koja prikupljaju podatke
- Nadzor bi trebala voditi Agencija za zaštitu osobnih podataka AZOP
- Obaveza mnogih tvrtki će biti imenovanje službenika za zaštitu osobnih podataka (DPO)
- Potreban je pristanak osobe na korištenje njenih osobnih podataka. U slučaju proboja sigurnosti podataka, tvrtke su obavezne obavijestiti nadležne službe, ali i osobu čiji su podaci povrijeđeni.
Što je sve osobni podatak:
Osobnim podatkom smatra se: ime, adresa, IP i MAC adresa, GPS lokacija, RFID tagovi i kolačići na web stranicama, fotografija, telefonski broj, video snimka pojedinca, OIB, biometrijski podaci, genetski podaci, podaci o obrazovanju, podaci o plaći, podaci o kreditnom zaduženju, podaci o računima u banci, podaci o zdravlju, seksualnoj orijentaciji, glas te mnogi drugi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi.
Više o svemu možete pročitati ovdje: EUGDPR.org